در دوازدهمین جشن وصال جوانان هرمزگانی؛ 

مراسم ازدواج آسان ۳۰۰ زوج برگزار شد 


نویسنده: صبح ساحل

جشن ازدواج ۳۰۰ زوج هرمزگانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
  
 
به گزارش صبح ساحل، آیین ازدواج آسان ۳۰۰ زوج هرمزگانی با حضور مسئولین استانی برگزار شد. در این مراسم از فعالین حوزه ازدواج و جوانی جمعیت نیز تقدیر شد.
  
  
برگزاری ۲۰۲ کارگاه آموزشی مرتبط با ازدواج
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با تبریک هفته ازدواج گفت: به همین مناسبت اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان با هماهنگی استانداری هرمزگان و سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان، اقدام به برگزاری جشن وصال تحت عنوان ازدواج آسان کرده است.
"مظفر مهری‌خادمی" با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن، نهادینه کردن ازدواج آسان و آگاهانه جوانان هرمزگانی است، اظهار کرد: نیاز است این موضوع را توسعه دهیم و کمک کنیم به اخذ تسهیلات برای ازدواج جوانان؛ در همین راستا شاهد حضور مدیران عامل بانک‌ها هستیم. ان‌شالله اقدامات خوبی در راستای تسریع در پرداخت وام ازدواج جوانان انجام شود. 
این مقام مسئول افزود: یکی از اقداماتی که اداره کل ورزش و جوانان در زمینه انجام ازدواج آسان و آگاهانه انجام داده است، برگزاری ۲۰۲ کارگاه آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج در بندرعباس و سایر شهرستان‌ها بوده است. این اقدام به کمک مشاورین در مراکز مشاوره برگزار شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان عنوان کرد: ایجاد ۷ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص است. این مراکز در بیشتر ماه‌های سال به صورت رایگان به زوج‌های جوان مشاوره داده‌اند.
    
تقدیر از فعالان حوزه جوانی جمعیت
"محدثه درویشی"، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در آیین برگزاری این مراسم ضمن تشکر از اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: باید ازدواج را به صورت واقعی برای جوانان تسهیل کنیم.
دبیر ستاد جمعیت و فرزند آوری هرمزگان افزود: در این مراسم قرار است جایزه جمعیت و فرزندآوری به فعالان این حوزه و خانواده‌های منتخب تقدیم شود.
درویشی با بیان اینکه از فعالین جمعیت استان تشکر می‌کنم، اظهار کرد: این جایزه مربوط به ماده ۱۹ قانون جمعیت و فرزندآوری است،
باید این مهم الگوسازی شود.مسئله جمعیتی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت کشور ما است، ان‌شالله همه دست به دست هم دهیم و به این موضوع پایبند باشیم.
   
مدیریت استان برنامه‌های خوبی برای جوانان دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و امیرالمومنین (ع) گفت:دولت سیزدهم در حوزه ازدواج جوانان برنامه‌ها را در حوزه تامین مسکن و اشتغال دنبال می‌کند. 
احسان کامرانی افزود: با نگاهی که مدیریت اجرایی استان دارند، خوشبختانه در حوزه اشتغال و اسکان-مسکن برای جوانان برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده که این موارد در حال عملیاتی شدن است.
وی گفت: خوشبختانه در سالی که گذشت چندین مراسم ازدواج آسان در استان برگزار شد که در تهیه جهیزیه برای زوج‌ها هم دولت و هم مجموعه‌هایی که در دولت هستند و هم نیروهای نظامی و انتظامی پای کار بودند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها